IT Awards 2018

פרוייקט ה-GIS של בנק דיסקונט בהובלת Locate זכה בתחרות מצטייני המחשוב

פרוייקט ה - GIS של בנק דיסקונט זכה בתחרות מצטייני המחשוב 2018 של אנשים ומחשבים מבין עשרות פרוייקטי חדשנות בקטגוריית ניתוח נתונים, אנליטיקה, BI, AI, BIG DATA.

Locate הובילה את פרוייקט הטמעת ה-GIS בדיסקונט, שכלל אפיון צרכים ותצורת מערכת, אספקת External Data, מיפוי לקוחות, סניפים ומתחרים, יצירת רבדים מרחביים ובניית מודלים עסקיים וכלכליים מבוססי מיקום.

הטמעת המימד המרחבי בנתוני הבנק ובתהליכי קבלת ההחלטות בוצעה על ידי  Locate באמצעות טכנולוגיית GIS ומתודלוגיות מתחום ה- Location Intelligence. 

בנק דיסקונט מיישם את התשתית האנליטית שהוקמה על ידי Locate לתהליכי קבלת החלטות במגוון מהלכים עסקיים מבוססי מיקום, כגון תכנון אסטרטגי של פריסת סניפים, צמצום ושינוי פורמט סניפים, יעדי גיוס, שימור והעמקה מבוסס פוטנציאל ריאלי בשטח, העשרת קמפיינים ועוד.

בהטמעת המימד המרחבי בבנק דיסקונט הושם דגש על הנגשת הנתונים והיישומים המרחביים למגוון רחב של מקבלי החלטות ואנליסטים בבנק. לשם כך היה צורך באפיון תהליך שיאפשר גישה לנתונים גאוגרפיים ודמוגרפיים בעזרת כלים אנליטיים קיימים בבנק, בנוסף לכלי GIS ייעודיים.

השימוש בנתונים מבוססי מיקום מאפשר לבנק להיות מחובר לנעשה בשטח על בסיס נתוני אמת המתעדכנים באופן שוטף ולבחון את לקוחותיהם ואת הפוטנציאל שלהם בכל שכונה בארץ במבט על, שאינו עוד מוגבל לנתוני פעילות הסניפים או לתוצאות סקרים.

Locate ממשיכה להיות שותפה פעילה של בנק דיסקונט בתחזוקה והרחבה של התשתית שהוטמעה וכן כיועצים אנליטיים המתמחים בבניית מודלים עסקיים מבוססי מיקום.

זו השנה ה-16 ברציפות שתחרות מצטייני המחשוב IT Awards  של מגזין אנשים ומחשבים מתקיימת. מטרתה המרכזית היא לעודד את המצוינות ואת החדשנות בארגוני ה-IT. לתחרות הנוכחית ניגשו פרויקטי מחשוב שבוצעו בארגונים שונים במשק על ידי ספקי טכנולוגיה מובילים, כגון IBM, Taldor, ORACLE, ONE1, ש- Locate גאה להכלל בינהם.

כייף לדעת ששביעות הרצון הגבוהה של מקצועני מחסן המידע של בנק דיסקונט מיישום הפרוייקט  על ידי Locate, הביאה אותם להגיש מועמדות לתחרות. האמון, שיתוף הפעולה בין דיסקונט ל-Locate וההשקעה בחדשנות, נושאת פרי ומקבלת הכרה מצמרת תעשיית ה-IT בישראל.

לידיעה במגזין אנשים ומחשבים