יעדים מדויקים לשיפור ביצועים

בבינלאומי עושים את זה נכון

בקבוצת הבינלאומי משפרים ביצועים באמצעות מערכות GIS ומודלים מתחום ה- Location Intelligence המשמשים למגוון יישומים וקבלת החלטות עסקיות. אחד מיישומי ה-Location Intelligence בבינלאומי הוא קביעת יעדים לסניפים על בסיס הפוטנציאל האמיתי בשטח.

הפוטנציאל מורכב מנתונים מעודכנים ברזולוציה גיאוגרפית גבוהה (עד חלקי שכונות) הכוללת את האוכלוסייה באזור, הלקוחות, חיזוי פוטנציאל הגידול לפי מאפייני האוכלוסייה, החשיפה לתחרות, המרחק מהסניף/חנות וכמובן מידע על אכלוס יחידות דיור חדשות.

התבססות על הפוטנציאל האמיתי מאפשרת הצלחה של מנהלים וצמיחה מקסימאלית לארגון, תוך התייעלות וחלוקת משאבים אופטימאלית.


אז איך אתם קובעים יעדים לחנויות וסניפים?

האם אתם עדיין רק מוסיפים 10% לביצועים של שנה שעברה?

קובעים יעד צמיחה ארצי לפי המגמות החזויות בתחום ומחלקים בינהם?

משתמשים באלגוריתם שמשכלל את כמות העובדים והשטח?

Locate מאפשרת ללקוחותיה לקבוע יעדים על בסיס הפוטנציאל האמיתי שיש לכל סניף וחנות במרחב ההשפעה (האזור ממנו מגיע הפרטו הגיאוגרפי).

לאחר תהליך הטמעה של כלים ותהליכים מתקדמים לקביעת יעדים, מצליחים כיום הרשתות המובילות והבנקים המרכזיים לקבוע יעדים באופן יעיל שימקסם את הביצועים העסקיים.

לפרטים נוספים, צרו קשר.

שירן ריינר מהחטיבה הבנקאית של הבינלאומי מכינה דו
שירן ריינר מהחטיבה הבנקאית של הבינלאומי מכינה דו"חות פוטנציאל למנהלי סניפים בליווי מפות
נירה עיני ושירן ריינר מהחטיבה הבנקאית של הבינלאומי בוחנות את הביצועים העסקיים והפוטנציאל של הבנק על גבי מפות אינטראקטיביות בעזרת הילה לב מ- Locate
נירה עיני ושירן ריינר מהחטיבה הבנקאית של הבינלאומי בוחנות את הביצועים העסקיים והפוטנציאל של הבנק על גבי מפות אינטראקטיביות בעזרת הילה לב מ- Locate