גם לקוחות MAX על המפה

MAX מטמיעה את המימד המרחבי בתהליכי קבלת ההחלטות העסקיות שלה

גם חברת MAX  מבית לאומי כארד החלה בתהליך הטמעת המימד המרחבי בתהליכי קבלת ההחלטות העסקיות באמצעות חברת Locate.

כעת, כשלקוחותיהם "על המפה", יוכלו ב- MAX להכיר אותם טוב יותר, להבין לעומק את צרכיהם וכתוצאה לשפר את השירות שהם מעניקים, את היתרון התחרותי, וכמובן, את הביצועים העסקיים.

MAX מצטרפת לשורה של ארגונים פיננסיים מובילים, ביניהם בנק דיסקונט, מרכנתיל וקבוצת הבינלאומי, שבהובלת חברת Locate, כבר נהנים מהתועלות של טכנולוגיית ה-GIS ומתודולוגיות מתחום ה- Location Intelligence המעשירות את מערכות ה-BI.

MAX  תיישם את התשתית המרחבית המוקמת באמצעות Locate בתהליכי קבלת החלטות במגוון מהלכים עסקיים.
שדרוג זה של מערכות ה- BI ב- MAX ישרת מגוון רחב של מקבלי החלטות ואנליסטים בארגון, זאת הודות להקפדה על הנגשת הנתונים והיישומים המרחביים. לצורך כך הוחלט לעשות שימוש בכלים אנליטיים טבלאיים הקיימים כבר בארגון, זאת על מנת להקל על השימוש בתשתית המרחבית.

שיתוף הפעולה בין MAX ל- Locate, והשימוש בנתונים מבוססי מיקום, מאפשר ל- MAX להיות מחוברת לנעשה בשטח על בסיס נתוני אמת.