גם הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה על המפה

האוניברסיטה הפתוחה מטמיעה את המימד המרחבי במחקר ובתהליכי קבלת ההחלטות הניהוליות שלה

האוניברסיטה הפתוחה החלה בתהליך הטמעת המימד המרחבי (Location Based)במחקר ובתהליכי קבלת ההחלטות הניהוליות באמצעות חברת Locate.

המהלך קודם והובל ע"י רמי ענבר מנהל המרכז לדאטה ובינה ארגונית באוניברסיטה הפתוחה. מטרתה של האוניברסיטה הפתוחה להרחיב את נגישות ההשכלה הגבוהה לציבור רחב, ככל האפשר. תנאֵי הלימוד המיוחדים מאפשרים לסטודנטים ללמוד במקום ובמועד הנוחים להם. כעת, כשהסטודנטים "על המפה", יוכלו באוניברסיטה הפתוחה להכיר אותם טוב יותר, להבין לעומק את צרכיהם וכתוצאה לשפר את השירות שהם מעניקים להם, ולהרחיב את קהל הסטודנטים.

האוניברסיטה הפתוחה מצטרפת לשורה של ארגונים מובילים בתחומם, שבהובלת חברת Locate כבר נהנים מהתועלות של טכנולוגיית ה-GIS ומתודולוגיות מתחום ה- Location Intelligence המעשירות את מערכות ה-BI.

האוניברסיטה הפתוחה תיישם את התשתית המרחבית המוקמת באמצעות Locate בתהליכי קבלת החלטות במגוון מהלכים כגון, בחינת ושיפור הפעילות שלה מול חתכי אוכלוסייה שונים ופריסת מרכזי לימוד לטובת הנגשת ההשכלה הגבוהה לכל המגזרים וחתכי האוכלוסייה.
שדרוג זה של מערכות ה- BI באוניברסיטה הפתוחה ישרת מגוון רחב של מקבלי החלטות ואנליסטים בארגון. הנגשת הנתונים והיישומים המרחביים תבוצע באמצעות כלים אנליטיים טבלאיים הקיימים כבר בארגון, על מנת להקל על השימוש וההטמעה.

שיתוף הפעולה בין האוניברסיטה הפתוחה ל- Locate והשימוש בנתונים מבוססי מיקום, מאפשר לאוניברסיטה הפתוחה להיות מחוברת לנעשה בשטח על בסיס נתוני אמת.