Locate Data

מיפוי נתוני הארגון ונתונים חיצוניים

בעזרת מערכות מידע גיאוגרפיות (GIS) מעבדים ומצליבים נתונים מבוססי מיקום, מתוך הארגון ומחוצה לו.

עיבוד והצלבת הנתונים מאפשרים חישוב של נתונים ברמת שכונה: סך לקוחות, שיעור חדירה (נתח לקוחות ממשקי בית), פדיון ממוצע מלקוח, התפלגות קניות לקוחות השכונה בין החנויות ועוד.

התהליך כולל איסוף, מיפוי, עיבוד, הצלבה והשבחה של נתונים מתוך הארגון ונתונים דמוגרפיים, סוציו-אקונומיים וצרכניים ברזולוציה גיאוגרפית גבוהה, עד כדי חצי שכונה. תהליך זה מאפשר בחינה של הנתונים במימד נוסף, המימד המרחבי, מימד עוצמתי עם חיבור מהותי לנעשה בפועל בשטח.

Data Geo-coding ושימוש ב- External Data (מאגרי מידע גיאוגרפיים) איכותיים מבטיחים הבנה עמוקה של מצב הארגון באזור גיאוגרפי נתון ומהווים תשתית מהימנה לאנליזה מרחבית, בניית מודלים של חיזוי פוטנציאל, ומכאן בסיס לקבלת החלטות עסקיות מבוססות מיקום.