Locate Data
מיפוי נתוני הארגון ונתונים חיצוניים
בעזרת מערכות מידע גיאוגרפיות (GIS) מעבדים ומצליבים נתונים מבוססי מיקום, מתוך הארגון ומחוצה לו.
עיבוד והצלבת הנתונים מאפשרים חישוב של נתונים ברמת שכונות, אזורים סטיסטיים, רובעים ועוד, למשל: סך לקוחות, שיעור חדירה (נתח לקוחות ממשקי בית), פדיון ממוצע מלקוח, התפלגות קניות לקוחות השכונה בין החנויות ועוד.
התהליך כולל איסוף, מיפוי, עיבוד, הצלבה והשבחה של נתונים מתוך הארגון ונתונים דמוגרפיים, סוציו-אקונומיים וצרכניים ברזולוציה גיאוגרפית גבוהה (חלוקה של הארץ לכ- 3,000 אזורים סטטיסטיים), עד כדי חצי שכונה. תהליך זה מאפשר בחינה של הנתונים במימד נוסף, המימד המרחבי, מימד עוצמתי עם חיבור מהותי לנעשה בפועל בשטח.
Data Geo-coding ושימוש ב- External Data (מאגרי מידע גיאוגרפיים) איכותיים מבטיחים הבנה עמוקה של מצב הארגון באזור גיאוגרפי נתון ומהווים תשתית מהימנה לאנליזה מרחבית, בניית מודלים של חיזוי פוטנציאל, ומכאן בסיס לקבלת החלטות עסקיות מבוססות מיקום.
רבדים ושכבות נתונים לדוגמא:
- LOCATE-ZONES-אזורי לוקייט ברזולוציה של כ- 3,000 תאי שטח עם נתונים דמוגרפיים, סוציו-אקונומיים וסדרה של נתונים איכותיים על מאפייני האוכלוסייה והאזור.
- צפי גידול אוכלוסייה - על בסיס פרוייקטים ותוכניות בניה ספציפיות בכל שכונה ושכונה.
- חלוקה של הארץ ברזולוציות שונות - על בסיס הומוגניות גיאגרפית ודמוגרפית של התושבים ומאפייני האזור. בינהן: שכונות, רובעים, עיר רבתית, מחוזות, נפות ועוד.
- קניונים ומרחבי ההשפעה שלהם
- רשתות אופנה
- רשתות קמעונאיות
- סניפי בנקים
- מיפוי מיקודים ושיך לאזורים
- מוסדות חינוך
- סל צריכה
- נתוני פשיעה