דאטה מבוסס מיקום, משימה מאתגרת לכל הדעות!

הילה לב, אוקטובר 2017

מנהלי שיווק, אסטרטגיה, נכסים, סיכונים ולוגיסטיקה כבר מבינים שלדאטה מבוסס מיקום יש ערך רב בתהליכי קבלת ההחלטות של הארגון. הם גם מסכימים שקרית המידע מתוך בסיסי הנתונים, איתור מקורות מידע חיצוניים, טיוב ועיבוד הנתונים לכדי מודלים ותהליכים המסייעים לארגון להתייעל ולהגדיל רווחים, הם תהליכים מורכבים הדורשים מיומנות וידע מקצועי של מומחי Location Intelligence.

במחקר שפורסם ב- eMarketer שערכה Carto (פלטפורמה המסייעת בהפיכת מידע מבוסס מיקום לתובנות עסקיות) עם מכון המחקר Hanover Research בספטמבר 2017 בקרב מנהלי שיווק בדרג ביניים בארצות הברית, עולה כי עם ההכרה הגבוהה בקרב המנהלים בחשיבות השימוש במידע מבוסס מיקום בתהליכים שונים בארגון עולה גם הקושי הגדול לדלות את המידע מתוך בסיסי הנתונים של הארגון, לוודא את מהימנותו ותוקפו, למצות את המידע לכדי תובנות עסקיות ולבנות תהליכים שותפים לעדכון המידע והתובנות.

אז האם Location Intelligence  רלוונטי בכלל לארגון שלכם?

הנה כמה שאלות שאם הן נשאלות או אמורות להישאל בארגון שלכם שימוש בכלי  Location Intelligence יתרום רבות לביצועים שלכם:

  • היכן נכון לפתוח את החנות הבאה של הרשת?
  • עד כמה השימוש בערוצים דיגיטליים מאפשר צמצום נוכחות בשטח והיכן נכון לצמצם?
  • מה הערך השולי של חנות נוספת לרשת בכל חלופת מיקום?
  • היכן נמצאים המתחרים ומהם מאפייני הפריסה שלהם?
  • מהי התפלגות הלקוחות שלי לפי מגזר ומדד כלכלי-חברתי בהשוואה להתפלגות כלל האוכלוסייה?
  • בקרב אילו קבוצות אוכלוסייה קיים פוטנציאל גידול משמעותי?
  • היכן נמצא פוטנציאל הגידול?
  • היכן ישנם ריכוזי נטישה ומהם המאפיינים הסביבתיים שיכולים להסביר אותה?
  • כיצד ניתן לשפר ולייעל את מערך ההפצה?
  • היכן אנחנו נמצאים בחשיפה גבוהה במקרה של משבר או אסון מקומי?
  • היכן להקים חנויות פופ-אפ?

מוזמנים להיכנס לתחום הרלוונטי ולבחון שאלות נוספות:

קמעונאות

בנקאות ופיננסים

eCommerce

יצור, יבוא והפצה

שרותי בריאות

ביטוח

מבינים את הצורך ולא יודעים איך להתחיל?

צרו קשר!


אתם מוזמנים להגיב, לשאול, לשתף ולעקוב באתר ובדף הפייסבוק של Locate.