eCommerce

נתוני המיקום של לקוחות מופיעים ומתעדכנים באופן שוטף בפלטפורמות מסחר אלקטרוני ואפליקציות של גופים מסחריים. זאת על בסיס הזנת כתובת למשלוח דואר או הרשאות גישה ל- GPS במובייל. מיפוי נתוני הלקוחות והצלבתם עם נתונים דמוגרפיים וסוציו-אקונומיים ברמת שכונה, מסייעים בצמיחה וייעול של פלטפורמות אלו במגוון היבטים עסקיים:

 
 
מאמרים:
משמעות ה- Location במסחר ברשת
הלוקיישן של פעילויות הצרכן
על-חנות או אל-חנות
מה תפקידן של חנויות פיזיות בעידן ה- e-commerce?